«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13:45 - 2024 April 25
کد خبر: ۴۸۵۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
درد دلهای فرغت ،سرپرست جوان،خوشنام و پرتلاش شهرداری نی ریز
به گزارش پایگاه خبری نای ذی نیوز در جلسه ای که با حضور دکتر مسعودی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، شهردار و اعضاء شورای شهر نی ریز در محل دفتر نماینده ترتیب یافت مسائل و مشکلات شهرداری نی ریز بحث و تبادل نظر شد . 


در این جلسه شهردار نی ریز با بیان اینکه متاسفانه مجموعه شهرداری نی ریز بنا به دلایل مختلفی دچار رکود شده افزود : برخی از این  مشکلات به مسائل ساختاری و برخی دیگر به مسائل مدیریتی برمی گردد و البته عدم درآمد پایدار در شهرداری نی ریز و حتی ناپایدار از مهمترین عوامل رکود شهرداری است چرا که با جود خشکسالیهای اخیر در بخش کشاورزی و نبود رونق اقتصادی از این بابت ،مردم تمایل کمی به ساخت و ساز داشته و این امر در روند  امورات شهرداری تاثیر بسزایی داشته است . 

وی همچنین بیان نمود  تاسف بار است کارمند شهرداری نی ریز بجای طرح راه حل هایی برای خارج شدن از رکود شهرداری با وجود این که کارمند وزارت کشور است نگران باشد که حقوق ناچیزی که دارد آیا آخر ماه به حسابش واریز می شود یا خیر  ؟ 

شهردار نی ریز با بیان اینکه نمی خواهیم زحمات گذشتگان را نادیده بگیریم خاطر نشان کرد : با همه این وجود و بدلیل وضعیت بد مالی شهرداری، در طول روز فقط به حل و فصل این گونه موارد می پردازیم و جایی برای فکر و ایده جدید درآمد پایدار شهرداری وجود ندارد . 

فرغت در ادامه افزود : بین 900 تا یک میلیارد تومان درآمد جاری شهرداری مربوط به هزینه هایی از قبیل برق - گاز -  حقوق کارگران و کارمندان و .... است .

وی تصریح کرد: با خون جگر و با ترس و لرز با حمایت دوستانم در شورای شهر فقط توانسته ایم این ماه حقوق کارکنان و کارگران را  بدون اضافه کار و مزایا پرداخت نمائیم و نمی دانم که آیا در ماه بعد می توانیم این کار را تکرار کنیم یا خیر ؟ 

مهندس فرغت با بیان این که به رغم همه مشکلات اولین هدیه من در اولین روز کاری در سمت شهردار نی ریز قبض های معوق برق - گاز - دارایی و .. بوده که برخی از مسئولین محترم ادارات حتی بدون اطلاع و حتی یک زنگ  یا پیامک و دعوت از شهردار و مجموعه شهرداری مامور خود را به مکانهای خدماتی ما  فرستاده اند و مسائل و مشکلاتی را در مسیر خدمات دهی به مردم برای ما ایجاد نموده اند ، چرا که با مشورت و جلسات با اعضاء شورای جدید می توان مجموعه شهرداری را  تا حدودی یاری رساند . 

شهردار نی ریز تصریح کرد : ما نبایستی کاسه گدایی را برداریم و جلو نماینده درخواستهایی که در حد و اختیارات نماینده نیست را از ایشان طلب نمائیم چرا که شان و منزلت نماینده بیش از این چیزهاست . 

مهندس فرغت در ادامه برخورد صحیح و منطقی با اراب رجوع را  از دیگر برنامه های مجموعه شهرداری نی ریز برشمرد و گفت : در طول همین بازه زمانی کم با وجود شاکیان متعدد در محاکم قضایی،مشورت در جهت کمک به شهرداری توسط شاکیان در زمینه های مختلف انجام شده است . 

شهرداری نی ریز در پایان خبر خوشی نیز به مردم نی ریز دادو گفت :اصلاح طرح هندسی زیر گذر نی ریز یکی از برنامه های مسئولین ادارات مختلف بود که خوشبختانه با جلسات متعددی که با مالک زمین ترتیب یافت در یک بازه زمانی کم این امر انجام و ضمن رعایت کردن حق و حقوق شهرداری در بذل و بخشش اضافی ،مبلغ 241 میلیون تومان در قبال معاوضه زمین به مالک انجام  و مشکل حل و فصل شد و امیدواریم بزودی اداره محترم راه و شهرسازی در خصوص اصلاح زیر گذر نی ریز که دارای پیچ خطرناکی است و تاکنون حوادث ناگواری نیز در طول این مسیر صورت گرفته است اقدامات لازم را انجام نماید . 

در ادامه دکتر مسعودی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ضمن دعوت شورای شهر جدید به وفاق و همدلی و اتحاد از آنان خواست تا در جهت رفع مشکلات شهری تلاش و کوشش نمایند . دکتر مسعودی ضمن اظهار خوشحالی از کار بسیار خوب شهرداری نی ریز در جهت رفع موانع در جهت اصلاح زیر گذر نی ریز خاطر نشان کرد : پیگیر قول مساعد وزارت راه در خصوص احداث روگذر ورودی شهر نی ریز از سمت رستوران گل سرخ و اصلاح زیر گذر نی ریز و دستور جدی وزیر راه به مدیر کل راه فارس در خصوص تامیین اعتبار هستم  و امیدواریم بزودی این محقق گردد و شاهد افتتاح دو پروژه مهم و اساسی که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده بود باشیم .
خبرنگار :رسول کردگاری/ صاحب امتیاز خبر : پایگاه خبری تحلیلی نای ذی نیوز
منبع: تولیدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
0
1
نای ذی چرا نظرات رو تایید نمیکنی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۰
کسی نظر موافق نداده که بخوان تایید کنن مخالفین به شدت سرکوب میشن فقط موافقین نظرشون تایید میشه اینجا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
0
0
این که ماه اول بود ماه های بعد با خون و جگر ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین