«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 08:05 - 2024 July 27
کد خبر: ۱۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
فرماندار استهبان در نشست با فعالین فضای مجازی
یوسف کارگر فرماندار استهبان مطرح نمود :در شرایط ناباورانه که آماده چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هستیم نقش حوزه رسانه بسیار گرانبهاست و می تواند با هم افزایی در جلب مشارکت حداکثری و حماسی نقش بسزایی داشته باشند یا با عدم مدیریت به چالش تبدیل شوند.



حجه الاسلام ساجدی امام جمعه شهرستان در جلسه با فعالین فضای مجازی خاطرنشان کرد : از مشکلات اقتصادی برای تبلیغ داوطلبان ریاست جمهوری طرفدار غرب استفاده نشود. در ادامه یوسف کارگر فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان استهبان ،اظهار داشت :جام رسانه ای امید ظرفیتی ارزشمند برای انعکاس خدمات نظام است و باید کانونی برای انعکاس و معرفی توانمندی ها، اقدامات، دستاوردها و امیدآفرینی باشد. وی افزود : نگاه حزبی و جناهی نباید باعث شود از فضای مجازی به آحاد مردم کشیده شود و فعالان مجازی نیاز است به مشارکت و جهاد تبیین بپردازند و براساس حقیقت مسائل را نشان دهند. فرماندار استهبان ادامه داد : رصد و کنترل فضای مجازی سخت تر از فضای حقیقی است و البته در صورت گزارش تخلف برخورد قضایی می شود. رئیس هیئت اجرایی انتخابات با بیان اینکه در فضای رسانه اگر سواد کافی نداشته باشیم با ورود به آن آسیب می بینم،تصریح نمود: فضای مجازی در شرایط دنیای کنونی نقش زیادی در میزان مشارکت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو خواهد داشت. سپس خلیلی دادستان شهرستان گفت : رسانه های معاند به دنبال کاهش مشارکت هستند و نیاز است در فضای مجازی اقدامات انجام شده دولت به مردم ارائه شود. جلسه با فعالین فضای مجازی در دفتر امام جمعه شهرستان با حضور حجت الاسلام ساجدی امام جمعه، فرماندار ،اعضای شورای تامین ورئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد
مرضیه محمدی
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین