«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - 17:28 - 2024 July 27
کد خبر: ۱۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷
سعید یوسفی، مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز با تاکید بر مطالبه گری، بسیج دانشجویی را بستری خوب و مناسب جهت پیگیری و حل و فصل مسائل و مشکلات شهرستان با رویکرد مطالبه گری معرفی کرد.


یوسفی در جلسه تکریم و معارفه مسئولین جدید و قدیم بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز گفت: بسیج دانشجویی یک فرا تشکل است که بخشی از ماموریت های نظام اسلامی را بر دوش گرفته است. مسئول بسیج دانشجویی استان فارس در این نشست که با حضور سرگرد پاسدار سیدیاسر موسوی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسيج سپاه نی ریز، دکتر علیرضا انوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز، جواد قطرانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نی ریز، رسول حقیری معاون فرماندار نی ریز، اعضای پایگاه های بسیج دانشجویی نی ریز و نمایندگان مراکز آموزش عالی همراه بود، افزود: رسالت ما در کنار توجه به مساله مطالبه گری، آموزش و تقویت کادر و در واقع تربیت مدیر طراز انقلاب اسلامی است. دکتر علیرضا انوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز نیز در این نشست، بسیج دانشجویی را حلقه اتصال بین دانشگاه و نهاد مقدس سپاه معرفی کرد و گفت: جوانانی که قرار است آینده کشور را در دست گیرند در همین دانشگاه ها و مراکز فرهنگی و انقلابی چون بسیج دانشجویی تربیت یافته و پایه های اساسی جامعه را در دست خواهند گرفت. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز با اشاره به برخی دستاوردهای واحد نی ریز در چند ماهه اخیر و معرفی اجمالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز افزود: با یاری مسئولین به ویژه نماینده محترم و پرتلاش جناب آقای دکتر طهماسبی و همیاری و همکاری همه همکاران و اساتید به ویژه دکتر امیر سبحان منش معاون محترم علمی دانشگاه موفق شده ایم رشته های پرجاذبه و مورد نیاز شهرستان را در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد و کاردانی از جمله رشته شیمی آلی، فیزیولوژی و تغذیه ورزشی و مراقبت های زیبایی پوست و مو را در واحد نی ریز تصویب کنیم که ان شاءالله در مهرماه شاهد جذب حداکثری دانشجو در این واحد دانشگاهی که بزرگترین و کارآمدترین مجموعه دانشگاهی در سطح شهرستان است، باشیم. دکتر علیرضا انوری همچنین تاکید کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز همچون گذشته و بلکه در سطحی وسیع تر، تعامل و همکاری خود را با همه ارگان ها و نهادها به ویژه با بسیج دانشجویی خواهد داشت و از برنامه های عزیزان در حوزه های فرهنگی و اجتماعی استقبال خواهیم کرد. سرگرد سید یاسر موسوی جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسيج سپاه نی ریز نیز در این نشست با بیان این مطلب که در واقع مبتکر بسیج دانشجویی، امام راحل بودند گفت: امام عزیز ما با احساس نیاز و ضرورتی که در آن زمان کردند نسبت به تشکیل این نهاد مقدس، فرمان داده و امروزه نیز شاهد هستیم که بسيج دانشجویی از ضرورتی ترین حوزه هایی است که می باید در دانشگاه ها شکل گرفته و تقویت شود. جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسيج سپاه نی ریز با بیان این مطلب که بسیج دانشجویی باید در مسیر شکل دهی سیستم تعلیم و یاددهی دائمی حرکت کند، افزود: بسیج دانشجویی در مسائل مختلفی از جمله اردوهای پیشرفت و آبادانی، مساله پیاده روی اربعین‌، مساله مبارزه با فساد و زمین خواری نقش موثری را ایفا می کند که همه اینها حاصل مطالبه گری بسیج دانشجویی است. در پایان این نشست از زحمات چندین ساله سجاد فرزام نیا در سمت مسئول بسیج دانشجویی با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد و حکم مهدی جهاندارفرد به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی شهرستان نی ریز به وی اعطاء شد. شایان ذکر است مهدی جهاندارفرد دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز در رشته حقوق خصوصی است.
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین