«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 05:40 - 2024 April 18
کد خبر: ۸۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

مختار یوسفی در گفتگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک دهه پرفروغ فجر اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی موجود در شهرستان عامل اصلی کمک به توسعه نی ریز است.

وی تصریح کرد: در تلاش و خدمت به مردم و پیگیری پروژه ها شب و روز نمی شناسیم و امیدواریم حاصل همه  این تلاش ها به گونه ای باشد که طعم شیرین خدمت به کام مردم ماندگار شود.

فرماندار نی ریز، مسؤولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک امتحان الهی برشمرد و افزود: امیدوارم به شخصه بتوانم هر آنچه در توان دارم خالصانه جهت توسعه شهرستان نی ریز به کار گیرم.

این مقام مسؤول خاطر نشان کرد: جمعاً 21 پروژه افتتاحی با اعتباری بالغ بر 124.4 میلیارد تومان و 3 پروژه آماده کلنگ زنی با اعتبار پیش بینی شده 55.7 میلیارد تومان در دهه فجر 1401 شهرستان نی ریزافتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

یوسفی از تکمیل خط آبرسانی به ریز آب با اعتبار  18 میلیارد تومان، تکمیل آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی (مجموعه نصیرآباد) با اعتبار 3 میلیارد تومان و گازرسانی به 19 روستای بخش قطرویه با اعتباری بالغ بر  21.2 میلیارد تومان و احداث ساختمان پزشکی قانونی به ارزش 1.5 میلیارد تومان و خانه بهداشت هرگان با اعتباری بالغ بر 825 میلیون تومان خبر داد.

وی افزود: تعداد 21 پروژه با اعتبار 124.4 میلیارد تومان کلنگ زنی می شود که پمپ بنزین شهرداری مشکان با اعتبار  11 میلیارد تومان و کلنگ زنی خط انتقال آب از سد تا پکیج با اعتبار 44.5 میلیارد تومان نیز بخشی از این طرح ها خواهد بود.


لینک مطلب در خبرگزاری فارس:


https://www.farsnews.ir/fars/news/14011118001249

محمد مهدی توکل
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین