«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 16:24 - 2024 April 19
کد خبر: ۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
امام جمعه نى ريز
ایراد خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه به امامت حجت السلام والمسلمين سيدمحمود حسينى  و با حضور پرشوراقشار مختلف مردم ولايتمدار نى ريزدر مصلى نماز جمعه  برگزار گردید.

حجت السلام والمسلمين سيد محمود حسينى ضمن دعوت خود و دیگران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات، اظهار کرد:امام جواد عليه السلام فرمودند:
اگر انسان فقط بر طبق عقیده‌ وخواسته‌های خودش، عمل  کنددرلغزش‏ ها در امان نمى ماند
امام جمعه نى ريز ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت امام جواد(ع)از فضائل اخلاقی ايشان مطالبى رابيان كردوافزود:ما بايد سخاوتمندى، جود، کرم و بخشش ،گره گشايى و… را از امام جواد(ع)بياموزيم .

وی در بخش دیگری از سخنانش به توهین اخیر به مقدسات اشاره کرد و بیان کرد: این توهین نشان دهنده ضعف و عجز دشمنان است زیرا آنان منطق لازم برای مقابله را ندارند، بنابراین به ناسزاگویی و توهین متوسل شده‌اند.

نمازگزاران  پس از اقامه نمازجمعه، با سردادن شعارهایی، اقدام هتاکان به قرآن کریم را محکوم کردند.

نماينده ولى فقيه وامام جمعه نى ريز: فرارسیدن ایام غرور آفرین و شکوهمند سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک و تهنیت گفت وافزود:این روزها ، روزهایی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست ، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است ؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن ، با تمام وجود تلاش کرد.

حجت السلام والمسلمين حسينى افزود:در سفر اخير استاندار فارس به شهرستان  نى ريزبه برخی مشکلات و مسائل اشاره شد که نیز در این دیدار دکتر محمدهادی ایمانیه قول پیگیری برای رفع مشکلات شهرستان بويژه راه اندازى درمانگاه شبانه روزى تا پايان سال ١٤٠١را داد.

علیرضا مقدسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین