«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 09:20 - 2024 April 18
کد خبر: ۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸


آیین استقبال از پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرستان نى ريز با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم  برگزار شد.



پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس که "لاله‌های زهرایی" نام گرفته‌اند، صبح امروز(سه شنبه) همزمان با ایام فاطمیه با استقبال باشکوه مردم  ومسئولين وارد شهرستان نى ريزشد.

 مراسم استقبال پرشور و چشم گیر مردم نى ريز از شهدای گمنام صبح امروز از روبروى ناحيه سپاه نى ريز آغاز شد ، شهروندان با حضور گرم و با فریادهای الله اکبر و لااله الا الله ، و حسين حسين شعار ما شهادت افتخارما ،عطر و عود گل به پیکر مطهر این شهيد تازه تفحص شده نثار کردند.

مراسم تشییع این شهيد از روبروى ناحيه سپاه نى ريز  به سمت گلزارمطهر شهدابرگزار شد و مردم شهید پرور با اهدای گل و قربانی گوسفند از شهدای گمنام استقبال کردند.

شايان ذكر است امروز مرد و زن، پیر و جوان و حتی کودکان خردسال نیز به استقبال شهدا آمدند تا مراتب قدرشناسی خود را از این سبک بالان عاشق که جانانه در راه دفاع از میهن با نثار عزیزترین هدیه الهی خود یعنی جانشان، سبب سربلندی این کشور شدند با تمام وجود در آغوش بگیرند.


خبرنگار عليرضامقدسى
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین