«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15:24 - 2024 April 23
کد خبر: ۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نی‌ریز گفت: در راستای صیانت از اراضی ملی و غیرملی شهرستان، گشت مشترک با حضور یگان حفاظت  اداره منابع طبیعی و امور اراضی انجام‌شد.



به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی نی‌ریز، علیرضا بصیری اظهارکرد: این گشت در بخش پشتکوه با فاصله 60کیلومتری از مرکز شهرستان با هماهنگی بخشدار و مراکز جهادکشاورزی منطقه با پیام "ما همه حافظ زمین هستیم" به اجرا درآمد.

وی تصریح‌کرد: نتایج حاصل از این اقدام، کشف چند مورد تغییرکاربری در اراضی کشاورزی و ملی بود که ضمن الصاق وتسلیم اخطاریه و توقف عملیات، رسیدگی به موضوع از سوی ادارات مربوط در دستور کار قرارگرفت.

او ابرازکرد: حفاظت و نظارت بر اراضی از وظایف اصلی و ذاتی اداره امور اراضی این مدیریت و تلاش مجموعه جهادکشاورزی و منابع طبیعی بر حفظ بستر کشاورزی و طبیعت خدادادی است که در این راستا برنامه ماهیانه ، اجرای گشت مشترک در دستور کار قراردارد.

بصیری تاکیدکرد: حامیان زمین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و جرم در اراضی شهرستان، مورد را از طریق سامانه ۱۳۱ و یا حضور در  اداره امور اراضی و منابع طبیعی اطلاع‌رسانی نمایند تا قبل از وقوع واقعه، برخورد قانونی با فرد خاطی صورت پذیرد.

سيدابراهيم فقيهي
منبع: تولیدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین