«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 11:03 - 2024 April 19
کد خبر: ۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی متفاوت است، تاکید کرد: فرق می‌کند که انسان پشت میز بنشیند و مدیریت کند یا در میدان حضور یابد.

نشست مطبوعاتی آیت‌الله سید ابراهیم‌ رئیسی رئیس‌جمهور دقایقی پیش آغاز شد.

رئیس جمهور در ابتدای این نشست ضمن گرامیداشت شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهارداشت: خداوند متعال را شاکرم که توفیق عنایت کرد یک سال به عنوان مسئولیت دولت و انتخاب مردم عزیزمان خدمتگذار مردم باشیم.

وی افزود: در این یک سال، علیرغم مسائل و مشکلات همواره عنایت حضرت حق را دیده‌ایم و شاکر خداوند هستیم. از مردم صبورمان صمیمانه تشکر می‌کنم. از مقام معظم رهبری نیز تشکر می‌کنم که با رهنمودهای خود همواره به دولت کمک کردند. از همه دستگاه ها، رسانه ملی و افراد فعال در این عرصه که تلاش کردند فعالیت‌های دولت را تبیین کنند و اگر گره‌های ذهنی موجود را رفع کنند نیز متشکرم.

رئیسی ادامه داد: اولین تغییر رویکرد دولت که بر آن تاکید کردیم، دولتی مردمی و توجه به خواست مردم و حضور در میان مردم و با مردم بودن است. حضور در 31 استان کشور و بیش از 50 شهر و روستا در یک سال اخیر در همین راستا انجام شده است. برخی که ملامت می کردند که ثمرات حضور شما در میان مردم چیست و دراین باره اظهار نگرانی می‌کردند، تجربه این حضور را ندارند و لذت آن را نچشیده اند.

مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی متفاوت است

رئیس جمهور با بیان اینکه مدیریت میدانی با مدیریت کارتابلی متفاوت است گفت: فرق می‌کند که انسان پشت میز بنشیند و نشسته مدیریت کند یا اینکه در میدان حضور پیدا کند و وضعیت مردم را ببیند و سخنانشان را از نزدیک بشنود و با آن‌ها از نزدیک آشنا بشود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین