«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 02:45 - 2024 April 26
کد خبر: ۴۹۷۵
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
گفتگو اختصاصی رئیس شورای شهر نی ریز با پایگاه خبری تحلیلی نای ذی نیوز
در راستای تنویر افکار عمومی ،هر زمان که لازم باشد آماده مناظره در خصوص فعالیتها و مسائل شهرداری در گذشته و حال هستم و هزینه مکان و پذیرایی مناظره را نیز شخصا متقبل میشوم

پایگاه خبری تحلیلی نای ذی نیوز / در هفته اخیر شایعات زیادی در خصوص عدم احراز شرایط شهردار شدن فرغت ، سرپرست جوان و فعال شهرداری نی ریز بر سر زبانها افتاده ، به دلیل تماسهای مکرر مخاطبین ،خبرنگار نای ذی نیوز با مسعود لایقمند در خصوص آخرین وضعیت تایید حکم شهرداری فرغت گفتگو نموده تا بدون واسطه، آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به این مطلب را باطلاع شما مخاطبین گرامی برسانیم .

لایقمند در این گفتگو ضمن تایید مخالفت دفتر شهری استانداری با گزینه پیشنهادی شورای شهر نی ریز عنوان نمود این مخالفت بر اساس ماده 5 قانون خدمات کشوری صورت گرفته که البته ما دلایل قانونی برای برطرف کردن این مشکل داریم و انشاالله با تمام توان در راستای احقاق حق مردم از طریق قانون و مجاری رسمی پیش بینی شده در جهت تایید حکم فرغت اقدام خواهیم کرد،همانطور که در خصوص تایید حکم شهردار قبلی نیز این مراحل طی وکار به هیات حل اخلاف کشید و سپس حکم تایید شد.

وی ضمن تشکر از صبوری مردم نی ریز در خصوص مسائل پیش آمده ، عنوان نمود هم اکنون بدلیل اقدامات شایسته شهرداری و شورای شهر، تمامی امورات شهرداری مطابق برنامه پیش میرود و به همت کارکنان ومهندس فرغت، در حال خروج از حالت ویرانه ای هستیم که در ابتدای کار تحویل گرفتیم ، در ابتدای کار بی انضباطی مالی و پرسنلی و تعدد پرسنل در پستهای موازی تقریبا سیستم اداری مالی را قفل نموده بود که البته گرچه همچنان با این مشکلات دست به گریبان هستیم اما تا حدودی توانسته ایم ایرادات اصلی را که مانع حرکت شهرداری بود برطرف نماییم .

رئیس شورای شهر نی ریز گفت ، در خصوص فعالیتهای انجام شده در همین مدت اندک حضورمان همین بس که توانسته ایم حقوق پرسنل و کارگران شهرداری را سر وقت پرداخت کنیم و در این مدت به لطف خدا و همکاری شهروندان فهیم هیچگونه اعتراض و اعتصابی نداشتیم. ما در خصوص راه اندازی معدن شن و ماسه شهرداری به عنوان منبع در آمد زا، هفته قبل توافقات خیلی خوبی را داشتیم و در شرف اختصاص معدن جهت فعالیت دوباره آن هستیم ،همچنین در خصوص فضای سبز توانستیم در قرار داد جدید با صرفه جویی در برخی هزینه های نامعقول ،علی رغم افزایش هزینه های موجود در جامعه ،تقریبا با همان مبلغ سال قبل اما با افزایش خدمات و اجرای طرح توسعه ای فضای سبز ، قرارداد معقولی را ببندیم که تقریبا بطور متوسط ماهیانه حدود 30 میلیون تومان به نفع شهرداری شد . عملیات زیر سازی و آسفالت معابر و کوچه ها نیز طبق استاندارد و اصول فنی در حال اجراست و بطور کل باید خدمت مردم شریف عرض نمایم که به لطف همکاری اعضا محترم شورای شهرو تلاشهای مهندس فرغت و همکارانشان هیچ گونه خللی در امورات شهرداری پیش نیامده ،ضمن اینکه در بسیاری از امورات که ذکر کردم در حال پیشرفت و رو به بهبودی در همین مدت اندک هستیم . وی ادامه داد فعالیت های ما منحصرا در بعد عمرانی نیست و شورای شهر در همه ابعادی که قانون برایش تعریف نموده مانند فرهنگی و اجتماعی در حال فعالیت است و بزودی با همکاری اداری محترم ارشاد اسلامی مراسم سوگواره محرم را در سطح بین المللی در شهرستان برگزار خواهیم نمود .

این حقوقدان در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه تا چه زمان حاضرید از گزینه انتخابیتان حمایت نمایید و آیا در صورت اینکه پیگیریهایتان از طریق مراجع قانونی نیز جهت تایید و صدور حکم فرغت به نتیجه نرسد گزینه های دیگری مد نظر دارید یا خیر گفت : قطعا شورای شهر نی ریز تمام قد از گزینه انتخابی خود تا زمانی که خود ایشان از ادامه فعالیت منصرف نشوند و ضمنا بر نظارت بالادستی شورای شهر تمکین نمایند حمایت خواهد کرد و طبق قانون در فرصت سه ماهه انتصاب سرپرست که داریم از تمام ظرفیتها برای تایید حکم ایشان استفاده میکنیم . ایشان در خصوص قسمت دوم سئوال خبرنگار ما افزود قطعا در صورت عدم موفقیت دریافت تاییدیه حکم فرغت ، با مشورت از بزرگان شهر گزینه های دیگری که در نظر داریم را معرفی خواهیم نمود .

نفر اول انتخابات شورای شهر نی ریز در پایان از مردم و بزرگان شهر خواست بیش از پیش از شورای شهر حمایت کنند و به شایعات و تخریبها توجه ننمایند . وی عنوان داشت قطعا شورای شهر تمام مراحل انتخاب شهردار و فعالیتهای خود را مطابق قانون در پیش خواهد گرفت و اجازه نمیدهد هیچگونه خللی در ارائه خدمات شهرداری به مردم فهیم و ارزشمند شهر نی ریز بوجود آید ،همچنین در راستای تنویر افکار عمومی ،هر زمان که لازم باشد آماده مناظره در خصوص فعالیتها و مسائل شهرداری در گذشته و حال هستم و هزینه مکان و پذیرایی مناظره را نیز شخصا متقبل میشوم .

منبع: تولیدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
1
0
درود و صد درود به شیر مرد خدا حاج مسعود لایقمند
خدا قوت دلاور مرد شهرمان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
1
دیگه دوره سیاه نمایی گذشته لطفا با مردم صادق باشید آقای حقوقدان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
1
متاسقانه وقتی تدبیر و درایت نباشه همین میشه
مردم رو درگیر بازی های سیاسی کردن تا به اهداف خودشون برسند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
0
1
ویرانه وضعیف فعلی شهرداری هست که بعد از دو ماه هنوز نتونسته رنگ شهردار به خودش ببینه و همه رو آب هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
1
واقعاچرااین حرفهارو می زنید مردم خیلی باهوش ترازاین مسالی هستندکه جنابعالی به خورد مردم می دهید موقعی که شماشهرداری راتحویل گرفتید ویرانه بودیازمانی که مهندس منزه از به اصطلاح خودتان سردارسازندگی تحویل گرفت بااون حجم فلان وفلان که خودتون می دونید.................
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
1
اولا پرونده منزه به هیات حل اختلاف نرفت اطلاعات لایقمند علط هست دوما منظور از موازی کاری را حل کرده دروغه سوما تمام کارمندان شهراری از این شورا و این گزینه ناراضی هستند چهارما دلایل اصرار سه نفر شورا روی این گزینه را به مردم توضیح دهید پنجما با این کارهاتون وحدت بوجود امده را از بین می برید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
1
نای زی نیوز لطفا دلیل اینکه این فرد را فعال معرفی کردید چیست ما که فعالیتی از ایشانندیدیم طرف هنوز استانداری را بلد نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
0
1
نای زی جون خواهش می کنم برید تحقیق کنید در این دوماه چند بار رفته استانداری یا وزارت کشور و یا خارج از نی ریز پیگیری کارهای شهرداری رانموده اگر یک بار رفته لایقمند و شرکا درست میگن وگرنه دروغگو هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
0
چرا حالا ترسیدین نترسین دست شما همدستان رو نمیشه این شخص حقوقدانی که ما میشناسیم میدونه شتر رو کجا بخوابونه
ان چیز که عیان است چه حاجت به بیان است
کور که نیستید برید تو شهرداری قسمت مالی بپرسید ببینید چقدر بدهی به بار اوردن قبلی ها
اعتصابات کارگران رو یادتون رفته حقوق کارکنان رو یادتون رفته اره یادتون میره چون شما گیرتون میومد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
0
0
پا فشاری بر گزینه احراز صلاحیت نشده فقط و فقط حق و حقوق مردم رو ضایع میکنه
حداقل پنج شش ماه طول میکشه آخرشم هیچی به هیچی
یعنی علنا سال 96 به فنا میره و هیچ کار عمرانی برا توسعه و آبادانی شهر انجام نمیشه و این یعنی یک فاجعه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
حالا چهار سال تو این شهر کار عمرانی نشد ، یه سال هم روش ، فقط خداروشکر منزه رفت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
0
0
هنر کردن فقط تونستن حقوق بدن
شهر باید کار عمرانی انجام بده تا بتونه پیشرفت کنه نه این که فقط خوشحال باشن حقوق خودشون رو برداشتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
1
1
جناب لایقمند ما جانبازان و کسانیکه خاک 8 سال دفاع مقدس را خورده اند بخوبی میدانیم در چه میدانی در حال جنگ و برد هستید ، خدا یارتان ، حتما از شما حمایت میکنیم و بروی خواسته های حق خود پایفشاری کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
1
0
مگن مسئول دفتر استانداری گفته منزه جزء 10 تا شهردار برتر استان بوده ، گمون کنم حال استان خیلی خرابه بخدا ، کاشکی شاخصه های انتخابا شهردار برتر هم میگفتن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
0
1
یعنی خودش با زبون خودش تایید کرد که فرغت رد صلاحیت شده
حساب کن بعد دو ماه پنهان کاری حالا دیگه نای ذی مجبورشون کرد حقیقت روبه مردم بگن
نای ذی جون تکی بخدا
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین