«الَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُوْلَئِكَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ»      عاقلان هدایت یافته،حرفها را میشنوند و سپس بهترین را انتخاب میکنند(سوره مبارکه زمر آیه 18)      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 06:25 - 2024 April 19
کد خبر: ۴۵۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
درجلسه شورای اداری مطرح شد :
ما معتقدیم در سطح شهرستان نی ریز هم بایستی اقدامات دولت به صورت سازنده نقد شود ، بنده چندین بار عرض کردم ، یکی از رسانه ها منتشر نمی شود ، من متاسفم ، ما نیاز به این شور و نشاط اجتماعی داریم ، هر صدایی که خاموش شود ، در واقع خفقان ایجاد می شود این درست نیست ، نقد باید باشد ، تکثر دیدگاه ها باید باشد ، صدا ها باید شنیده شود اما تخریب نه
به گزارش پایگاه خبری نای ذی نیوز ، جلسه شورای اداری با حضور ایت الله فقیه امام جمعه نی ریز و به ریاست مهندس امیری فرماندار و اعضاء و مسئولین شورای اداری صبح امروز با محوریت هفته نکوداشت حجاب و عفاف در محل سالن اجتماعات فرمانداری نی ریز برگزار شد .

در ابتدای جلسه ایت الله فقیه امام جمعه نی ریز ضمن برشمردن اهمیت حفظ حجاب و عفاف از ناحیه زنان و مردان و تاسی از آیات قرآنی خاطر نشان کرد : قرآن برای خواهران ارزش قائل شده و فرزندان اسلام از دامان آنها پرورش می بابد . لذا عفت برای مرد و زن مهم است و اگر کسی در برابر هوا و هوس مقابله کند از شهید مقامش بالاتر است .

ایت الله فقیه افزود : اسلام برای زن کرامت قائل است چرا که زن مانند گل است و آنها نیز بایستی مراقب باشند که در برابر افراد ناشایست محفوظ باشند .

در ادامه مهندس امیری فرماندار نی ریز هم با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور توسط ایت الله طالقانی اشاره نمود و خاطر نشان کرد : نهاد نماز جمعه تربین نظام است . جایگاهی است برای طرح مسائل سیاسی و اجتماعی و بایستی این جایگاه را قدر بدانیم و آن را تقویت کنیم چرا که متعلق به مردم است و بایستی تلاش شود این جایگاه از سیاسی و جناهی بودن دور باشد.

وی با اشاره به تحلیف دولت دوازدهم در اواسط مرداد ماه و آغاز بکار دولت جدید گفت : برخی در زمان انتخابات پا را فراتر گذاشتند وبه تخریب دولت اقدام نمودند هر چند ریاست جمهوری اعلام نمودند که ما همه این موارد را فراموش کردیم اما برخی افراد ناآگاه نمی خواهند این مسائل را فراموش کنند . انتخابات تمام شد ، مسائل کشور تولید اشتغال و ایجاد شور و هیجان است که آن هم در انتخابات توسط کاندیداها مطرح شد و آنهایی که سیاه نمایی می کنند و خدمات دولت را کمرنگ جلوه می دهند باید بدانند که این کار به صلاح کشور نیست .

مهندس امیری در ادامه گفت : رئیس جمهور دو دور با رای بالای مردم سرکار آمده و قوه مجریه یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی است و دفاع از رئیس جمهور بر همگان واجب است چرا که این دولت بدون نقص نیست و ما معتقدیم در سطح شهرستان نی ریز هم بایستی اقدامات دولت به صورت سازنده نقد شود ، بنده چندین بار عرض کردم ، یکی از رسانه ها منتشر نمی شود ، من متاسفم ، ما نیاز به این شور و نشاط اجتماعی داریم ، هر صدایی که خاموش شود ، در واقع خفقان ایجاد می شود این درست نیست ، نقد باید باشد ، تکثر دیدگاه ها باید باشد ، صدا ها باید شنیده شود اما نه تخریب

مهندس امیری گریزی هم به ترکیب کابینه جدید رئیس جمهور زد و گفت : اینها گمانه زنی است و وظیفه ماست که کار خود را با جدیت انجام دهیم و دنبال مسائل حاشیه ای نباشیم . اما به تعبیر ریاست محترم جمهوری افرادی که در چهار سال فعالیت دولت نق نق زدند و پاشنه کفش خود را بالا نکشیدند و با دولت همراهی نکردند حتی در شهرستان نی ریز بایستی خودشان با این دولت خداحافظی کنند و بروند .

وی در ادامه به در پیش بودن هفته دولت اشاره نمود و خاطر نشان کرد مسئولین امر برنامه های قابل اجراو افتتاح خود را هرچه سریعتر به فرماندار گزارش دهد .

امیری با اشاره به ضوابط استخدامی کارکنان فولاد نی ریز گفت : تمامی مراحل از جمله مصاحبه های حضوری و کتبی افراد با تلاش و همکاری مسئولین سیمان و فولاد با نظارت فرمانداری رعایت شد و امیدواریم بزودی شاهد افتتاح بخش احیاء کارخانه فولاد و شاهد شکوفایی بخشهای مختلف توسعه شهرستان باشیم .

وی در ادامه با بیان اینکه رسانه ها رکن چهارم دموکراسی هستند : از مسئولین خواست با رسانه های مکتوب و مجازی در انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان خصوصا در هفته دولت همکاری لازم را داشته باشند .


خبرنگار :رسول کردگاری/ صاحب امتیاز خبر : پایگاه خبری تحلیلی نای ذی نیوز
منبع: تولیدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۲
0
0
حالا معلوم شد شما با اصلاح طلب ها دستتون توی یک کاسه هست .


امیری فرماندار :
یکی از رسانه ها منتشر نمی شود ، من متاسفم ، ما نیاز به این شور و نشاط اجتماعی داریم ، هر صدایی که خاموش شود ، در واقع خفقان ایجاد می شود این درست نیست ، نقد باید باشد ، تکثر دیدگاه ها باید باشد ، صدا ها باید شنیده شود اما نه تخریب.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
ینی به بعضیا باید گفت خاک بسرتون با این تحلیلتون ،فرماندار یه شهر اینقدر دیدش بازه که همه ارکان دموکراسی رو بخاطر رشد شهرستان و مجموعه تحت مدیریتش کنار هم لازم داره و به همین دلیل وقتی میبینه تنها نشریه اصولگرا که بیان کننده نظرات طیف کسیری از این جناح در شهر هست تعطیل شده ابراز ناراحتی میکنه ،اونوقت بعضی عقده ای های تند رو اینطور برداشتی از فرمایشات این مدیر توانمند دارن .
آخه فرماندار چه کاسه مشترکی با خبر مردم اصولگرا میتونه داشته باشه .
این توهین به فرماندار هست
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
0
0
همه تاسف خوردیم ، تنها نشریه حامی اصولگرایان و دردمندان شهرستان نباید تعطیل میشد ، جای گلایه داره از حاج آقا فال اسیری .
عملا تک قطبی رسانه ای در شهرستان با تعطیلی خبر مردم کلید خورد
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین