کد خبر: ۸۱۱۳
تاریخ انتشار:۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
فرماندار نی ریزدرجلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید
بازگرداندن واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید، گامی مهم در توسعه اقتصادی و رونق اشتغال شهرستان است
جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نی ریز به ریاست مهندس مختار یوسفی فرماندار و با حضور مدیران، مسئولان و نمایندگان دستگاه های عضو کارگروه و بانک های عامل در سالن اجتماعات فرمانداری نی ریز برگزار شد.


در این نشست فرماندارنی ریز طی سخنانی  رونق تولید و افزایش اشتغال را جزء برنامه های اولویت دار این کارگروه دانست و اظهار داشت :  ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دو حوزه حمایت و پشتیبانی از چرخه تولید و مانع زدایی اقداماتی در دستور کار قرار داده است که باید با همکاری اعضای ستاد و سایر دستگاه های اجرایی، موانع و مشکلات واحد های تولیدی  را شناسایی و پیگیری های لازم در جهت برطرف شدن و زمینه تحقق اهداف جهش تولید و نمایان شدن آثار و برکات آن در فضای اقتصادی و اجتماعی فراهم شود.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تولید در سطح شهرستان و بازگرداندن واحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید، این موضوع را گامی مهم در توسعه اقتصادی و رونق اشتغال شهرستان ارزیابی کرد 

یوسفی در ادامه با تاکید بر اینکه عمده مشکلات اکثر واحدهای صنعتی تولیدی در حوزه های برق ، گاز ، امور بانکی و زمین میباشد از دستگاههای اجرایی خواست نهایت همکاری، هماهنگی و مساعدت را به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان داشته باشند.

فرماندار نی ریز همچنین تداوم سیاست های اقتصادی مسئولان برای رفع موانع تولید را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد، همواره در مسائل بین دستگاههای دولتی و واحدهای تولیدی حامی و پشتیبان بخش تولید بوده و خواهم بود.

نوشتنی است صاحبان تعداد 15 واحد تولیدی،صنعتی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، که پس از بحث و بررسی تصمیماتی جهت رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی مذکور از قبیل آب ، برق ، مجوز ، تسهیلات و......اتخاذ گردید.